Cursul de “Digital customer service” se adresează persoanelor interesate sa îmbunătăţească procesele de „customer service” la nivel digital, astfel încât companiile sa livreze clienţilor o experienţă de cumpărare excelenta.
|
L
lun
|
Ma
mar
|
Mi
mie
|
J
J
|
V
vin
|
S
S
|
D
D
|
|---|---|---|---|---|---|---|
|
1 curs,
Cursul de “Digital customer service” se adresează persoanelor interesate sa îmbunătăţească procesele de „customer service” la nivel digital, astfel încât companiile sa livreze clienţilor o experienţă de cumpărare excelenta. |
1 curs,
|
1 curs,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
|
1 curs,
Cursul se adresează personalului care lucrează în industrie, în special fabricație/asamblare și care au roluri și responsabilități de conducere/gestionare a proceselor din organizație – achiziționare/gestionare frunizori, dezvoltare produse și procese de fabricație, procesele de fabricație serie. |
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
||||
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
|
1 curs,
Cursurile de sensibilizare în domeniul securității cibernetice industriale funcționează prin: Schimbarea comportamentului – stimularea angajamentului individului de a lucra în siguranță și în mod responsabil, construind un mediu corporativ în care „îmi pasă de securitatea cibernetică, pentru că toată lumea face aici –parte din muncă”. Combinarea unei abordări motivaționale, a tehnicilor de învățare, a atacurilor […] |
1 curs,
|
1 curs,
|
1 curs,
|
1 curs,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|
0 cursuri,
|