Sales Force Automation

 

Cursul de Sales Force Automation se adresează persoanelor interesate sa deprinda noţiuni fundamentale despre vânzarea în era digitală şi moduri în care îşi pot construi strategia proprie pentru integraera tehnologiei in procesul de vanzare. Noile tendinte ne arata ca majoritatea persoanelor din Romania petrec un timp indelungat pe internet, mai exact aproximativ 7 ore pe zi, conform unui studiu realizat de GlobalWebIndex. Dintre acestea, in medie, doua ore si 21 de minute sunt petrecute pe retelele de socializare, locul in care iau nastere majoritatea tendintelor de cumparare.

Asadar, pentru persoanele ce lucreaza in vanzari, a devenit absolut necesar sa isi fundamenteze in strategia de marketing modalitati de a atrage clientii din mediul digital, utilizand platformele relevante pentru produsele si serviciile pe care noi le vindem.

Mai mult, clientii potentiali atrasi (lead-urile) trebuie introdusi intr-un proces de vanzare foarte bine gandit pentru a-i transforma in clienti propriu-zisi. Pentru acest lucru, se recomanda folosirea unor platforme si soft-uri ce usureaza si automatizeaza multe task-uri repetitive, lasandu-l astfel pe agentul de vanzari sa se focuseze exclusiv pe relatia cu clientul.

Pentru o desfasurare optima si o cat mai buna asimilare a informatiilor de catre participanti, acest curs se va desfasura online, in grupe de aproximativ 6-7 persoane, si va fi impartit pe 3 nivele: incepator, mediu si avansat.

In urma absolvirii cursului, beneficiarii vor dezvolta deprinderi in urmatoarele domenii:

  • Conceptul de Digital Sales Force
  • Planificarea si prioritizarea clienţilor
  • Cercetarea informaţiilor
  • Atragerea atenţiei in conversaţiile online
  • Identificarea nevoilor in procesul de vânzare online
  • Elaborarea propunerilor
  • Negocierea in procesul de vânzare online
  • Închiderea vânzărilor

Calendar

 
oct. 03
dec. 05
feb. 01
1 februarie, 2023 - 10 februarie, 2023
mart. 20
20 martie, 2023 - 29 martie, 2023
mai 15