Digital Customer Service

 

Cursul de “Digital customer service” se adresează persoanelor interesate sa îmbunătăţească procesele de „customer service” la nivel digital, astfel încât companiile sa livreze clienţilor o experienţă de cumpărare excelenta.

Dupa procesul de atragere a clientilor, urmatorul pas extrem de important il reprezinta „customer service”. Acest aspect face diferenta intre dvs. si firmele concurente in ceea ce priveste transformarea clientului potential in cumparator. Mai mult, relationarea cu clientul nu se termina aici. Relatia cu clientul post-vanzare reprezinta un aspect foarte important atat pentru fidelizarea clientului, cat si pentru recomandarea viitoare de catre acesta altor persoane sau entitati interesate.

Totodata, in practica s-a demonstrat ca pe langa programele de fidelizare, este foarte important si modul prin care sunt abordate eventualele probleme aparute. Daca acestea sunt rezolvate prompt si eficace, experienta negativa a clientului poate fi transformata intr-un avantaj.

Pentru o desfasurare optima si o cat mai buna asimilare a informatiilor de catre participanti, acest curs se va desfasura online, in grupe de aproximativ 6-7 persoane, si va fi impartit pe 3 nivele: incepator, mediu si avansat.

In urma absolvirii cursului, beneficiarii vor dezvolta deprinderi in urmatoarele domenii:

  • Înţelegerea mediului de Digital Customer Service
  • Înţelegerea conceptelor si metodelor de loializare, retenţie si satisfacţie in mediul online
  • Înţelegerea conceptului de îmbunătăţire continua in Customer Service
  • Eficacitatea personala in online Customer Service
  • Livrarea unui serviciu orientat către client
  • Gestionarea situaţiilor dificile in customer service
  • Influenţarea schimbării in digital Customer Service.

Calendar

 
oct. 10
nov. 14
ian. 20
20 ianuarie, 2023 - 31 ianuarie, 2023
mai 22
sept. 04
4 septembrie, 2023 - 13 septembrie, 2023